Hoppas jag inte gjort bort mig nu bara?

Har nämligen gjort lite affärer utan att se själva objektet i verkligheten!!!

Men vad tror ni?
Den här superfina soffan kan väl inte bara bli fel...eller??


Vi ska åka och hämta den på måndag...
och jag hoppas hoppas att den är lika fin i verkligheten...
men en bild kan väl inte ljuga så...eller?
(Blir lite nervös nu hehe)

Ska byta tyget...
så den blir lite vår egen soffa!
Och ha lite fina kuddar i också!

Egentligen har jag ju en deal med min käre sambo!
Att efter ha köpt detta skåpet för ett halvår sen.....


....så fick jag (eller...jag va tvungen) att lova att inte
köpa några mer möbler detta året!  :-)

Men nu får detta bli min julklapp istället!
Den bästa julklappen jag kunde få måste jag säga!!

Och här där det vita skåpet står nu,
ska då min nya (eller ja..ny/gamla) fina soffa få stå!
Det vita skåpet ska få flytta lite längre åt höger...vid soffan!


Åhh...håll tummarna nu för att det kommer gå vägen!!
Killen som säljer soffan lovade hålla den tills på måndag.
Och det får INTE komma in nåt snöoväder då...
har ju några mil att köra för att hämta den!


Ni får ha en riktigt mysig helg nu...
och tänd mycket ljus i höst/vintermökret ;-)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos fröken persson

Ååååå va FIN den är!!! Du behöver inte vara nervös gumman, jag ser den framför mig i ditt underbara hem och den kommer bli LJUVLIG där =)

hoppas du har en riktigt trevlig helg =) kraaaaam

2010-11-20 @ 15:21:08
URL: http://hemmahosfrokenpersson.wordpress.com
Postat av: Madde

Tur att detta året snart är slut då;)

2010-11-20 @ 19:04:25
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: pysseliten

det blir säkert toppen bra .

Jag försöker övertala min man om att ta hem vårt gamla bord och stolar från sonen som har fått ärva svärmors bord och stolar . Vi får väl se om jag lyckas vill så gärna ha in det i storarummet igen.

2010-11-20 @ 22:15:28
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Näääää! Den soffan KAN INTE bli FEL!!!! Gud så fin, ska bli skoj att se den i sin rätta miljö - dvs hemma hos er <3 Ha en underbar dag! KRAM

2010-11-21 @ 09:32:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Kicki

hej kära svägerska. Dealen med min bror var väl möbler från IKEA? Om inte soffan är från IKEA gäller inte dealen. Och dessutom är det ju din lite tidiga julklapp :)



Kram



Kicki

2010-11-22 @ 07:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0